Oferta
Do kogo skierowane są szkolenia?
- Dziennikarzy i pracowników mediów
- Prawników
- Rzeczników prasowych
- Kadry menedżerskiej
- Pracowników HR
- Szkoleniowców specjalizujących się w różnych dziedzinach nauki i praktyki zawodowej
- Trenerów biznesu
- Wykładowców
- Aktorów
- Osób wiążących swoją przyszłość z zawodami artystycznymi
- Urzędników
- Pracowników różnych instytucji i fundacji
- Osób, których zakres obowiązków zawodowych związany jest z występowaniem publicznym, reprezentowaniem firmy
- Cudzoziemców uczących się języka polskiego
- Tych, którzy pragną pięknie mówić oraz krzewić kulturę ojczystego języka, czyli mówców – hobbystów
Formy działalności szkoleniowej
- Szkolenia (jednorazowe lub cykliczne):
- szkolenia zamknięte prowadzone na terenie i na zlecenie m.in.: korporacji, urzędów państwowych i samorządowych, kancelarii prawnych, firm szkoleniowych, fundacji, organizacji pozarządowych, banków, tłumaczy języków obcych, kadry menedżerskiej, instytucji państwowych, innych.
- szkolenia otwarte prowadzone w siedzibie firmy w grupach czteroosobowych z możliwością dostosowania warsztatowego programu do indywidualnych potrzeb uczestników
- szkolenia i treningi planowane po przeprowadzeniu diagnozy, dostosowane do indywidualnych oczekiwań odbiorców.
- Indywidualne:
- konsultacje logopedyczne,
- ocena parametrów głosowych,
- przygotowanie do wystąpień publicznych.
- Wykłady
- Prelekcje
- Krótkie formy warsztatowe
Ogólne warunki szkoleń
- Warunki uzgadniane są każdorazowo z jednostkami zainteresowanymi.
- W przypadku spotkań grupowych – grupa może liczyć maksimum 12 osób.
- Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe.
- Możliwa jest indywidualna diagnoza uczestników pod kątem kompetencji językowych, sprawności artykulacyjnej, innych aspektów wypowiedzi.
- Program modelowany jest do potrzeb potencjalnego odbiorcy.
- Liczba godzin, dni szkoleniowych, ustalana jest indywidualnie, zgodnie z zapotrzebowaniem na konkretną usługę.
- Możliwe jest zamówienie cyklu szkoleń z różnych grup tematycznych zawartych w ofercie lub jej poszerzenie.
Przykładowy zakres tematyczny szkoleń i treningów oraz innych form działalności
- Dykcja w mediach / mowie publicznej.
- Kultura języka w wystąpieniach publicznych.
- Kultura języka w mediach.
- Mowa publiczna przed kamerą i mikrofonem.
- Retoryczne aspekty wypowiedzi publicznej.
- Wizerunek budowany głosem.
- Emisja głosu czyli głos jako narzędzie pracy.
- Werbalne i niewerbalne elementy wystąpień publicznych.
- Reprezentuję firmę – słowo i głos.
- Komunikacja publiczna dla prawników.
- Okiełznać tremę, czyli mówię swobodnie.