Oferta

Do kogo skierowane są szkolenia?

  • Dziennikarzy i pracowników mediów
  • Prawników
  • Rzeczników prasowych
  • Kadry menedżerskiej
  • Pracowników HR
  • Szkoleniowców specjalizujących się w różnych dziedzinach nauki i praktyki zawodowej
  • Trenerów biznesu
  • Wykładowców
  • Aktorów
  • Osób wiążących swoją przyszłość z zawodami artystycznymi
  • Urzędników
  • Pracowników różnych instytucji i fundacji
  • Osób, których zakres obowiązków zawodowych związany jest z występowaniem publicznym, reprezentowaniem firmy
  • Cudzoziemców uczących się języka polskiego
  • Tych, którzy pragną pięknie mówić oraz krzewić kulturę ojczystego języka, czyli mówców – hobbystów

Formy działalności szkoleniowej

  • Szkolenia (jednorazowe lub cykliczne):
    • szkolenia zamknięte prowadzone na terenie i na zlecenie m.in.: korporacji, urzędów państwowych i samorządowych, kancelarii prawnych, firm szkoleniowych, fundacji, organizacji pozarządowych, banków, tłumaczy języków obcych, kadry menedżerskiej, instytucji państwowych, innych.
    • szkolenia otwarte prowadzone w siedzibie firmy w grupach czteroosobowych z możliwością dostosowania warsztatowego programu do indywidualnych potrzeb uczestników
    • szkolenia i treningi planowane po przeprowadzeniu diagnozy, dostosowane do indywidualnych oczekiwań odbiorców.
  • Indywidualne:
    • konsultacje logopedyczne,
    • ocena parametrów głosowych,
    • przygotowanie do wystąpień publicznych.
  • Wykłady
  • Prelekcje
  • Krótkie formy warsztatowe

Ogólne warunki szkoleń

  • Warunki uzgadniane są każdorazowo z jednostkami zainteresowanymi.
  • W przypadku spotkań grupowych – grupa może liczyć maksimum 12 osób.
  • Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe.
  • Możliwa jest indywidualna diagnoza uczestników pod kątem kompetencji językowych, sprawności artykulacyjnej, innych aspektów wypowiedzi.
  • Program modelowany jest do potrzeb potencjalnego odbiorcy.
  • Liczba godzin, dni szkoleniowych, ustalana jest indywidualnie, zgodnie z zapotrzebowaniem na konkretną usługę.
  • Możliwe jest zamówienie cyklu szkoleń z różnych grup tematycznych zawartych w ofercie lub jej poszerzenie.

Przykładowy zakres tematyczny szkoleń i treningów oraz innych form działalności

  • Dykcja w mediach / mowie publicznej.
  • Kultura języka w wystąpieniach publicznych.
  • Kultura języka w mediach.
  • Mowa publiczna przed kamerą i mikrofonem.
  • Retoryczne aspekty wypowiedzi publicznej.
  • Wizerunek budowany głosem.
  • Emisja głosu czyli głos jako narzędzie pracy.
  • Werbalne i niewerbalne elementy wystąpień publicznych.
  • Reprezentuję firmę – słowo i głos.
  • Komunikacja publiczna dla prawników.
  • Okiełznać tremę, czyli mówię swobodnie.